.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران آماده میزبانی جشنواره بین المللی امام رضا

شمال نیوز: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران از آمادگی این استان برای میزبانی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، هادی ابراهیمی عصر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران افزود: مازندران در مسیر طریق الرضا بوده و سهم بسیار شایسته ای در میزبانی از میهمانان حرم امن الهی دارد.

وی اظهار داشت: جاده بین المللی مشهد الرضا در مسیر استان گردشگری مازندران بوده که باید فعالیت های فرهنگی هنری در این استان در مقیاس بین المللی برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه این استان در برپایی جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) موفق بوده است، تصریح کرد: مسئولان استان خود را مهیا برپایی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خواهد کرد.

ابراهیمی در ادامه از آغاز اجرای طرحهای سالمسازی دریای مازندران در اول خرداد 91 خبر داد و گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در برخی طرحهای سالمسازی دریا حضوری چشمگیر خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه طرحهای سالمسازی دریا امسال با رویکرد فعالیت های فرهنگی برگزار می شود، افزود: جلوی ناهنجاریهای اخلاقی و بی حجابی را در ساحل دریا خواهیم گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه از تمثال سرداران شهید مازندران در مبادی ورودی استان پرده برداری می شود، اظهار داشت: نخستین تمثال یکی از سرداران شهید استان به زودی در محور فیروزکوه انجام می شود.

وی از تدارک استان برای برگزاری روز ملی مازندران در چهاردهم آبان خبر داد و گفت: همایش دو روزه مازندران و جهان تشییع در سالجاری در مرزن آباد چالوس برگزار می شود.

ابراهیمی همچنین از برگزاری جشنواره محصولات غذایی استان در سالجاری خبر داد.

حق پرست، مدیرکل اطلاعات مازندران با اشاره به انتشار کتاب اسناد و انقلابیون ساری توسط این نهاد در استان، اظهار داشت: حمایت دستگاههای فرهنگی استان برای معرفی این کتاب بیشتر باشد.

وی از چاپ کتاب زندگینامه و منش آیت الله روحانی و نقش مبارزانی این فقید جلیل القدر و دوران زندگانی امام جمعه فقید بابل توسط اداره کل اطلاعات استان خبر داد.

حق پرست افزود: در این کتاب بخشی از فعالیتهای مبارزتی بابلی ها در دوران انقلاب به زیور طبع آراسته شده و امید است در دهه فجر امسال رونمایی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.409 seconds.